- În această perioadă discuțiile despre proiect se pot realiza doar online sau telefonic.
- Proiectul se va întocmi conform legislației în vigoare, iar consultațiile online nu vor avea implicații asupra calității proiectului predat.
- Proiectul se va trimite prin curier în toată țara, semnat și ștampilat în câte 2 exemplare originale.
- Demararea proiectului și plata se vor face întotdeauna în baza unui contract transparent de prestări servicii.
- Autorizația și demersurile la primărie se pot face mai ușor, ulterior, când există întocmit un proiect.

8 pași către proiectul dorit:
1. Alegerea modelului de casa, a modificărilor solicitate dar si a tipului de proiect – DTAC, PT.
2. Semnarea contractului de prestări servicii cu clauze transparente si usor de înțeles.
3. Achitarea avansului solicitat in baza facturii emise, de obicei cuprins intre 30% si 40%, agreat de comun acord.
4. Coroborarea tuturor detaliilor și informațiilor primite de la beneficiar și definitivarea proiectului de arhitectură.
5a. Elaborarea proiectului de structură.
5b. Elaborarea proiectului de instalații.
6. Verificarea tehnică a proiectului de către verificatori tehnici specialiști, atestați MDRAP.
7. Predarea proiectului complet conform contractului către beneficiar, în 2 exemplare originale.
8. Achitarea de către beneficiar a ultimei transe si transmiterea in format electronic(pdf) a planselor proiectului.
⚠️ Plățile se fac exclusiv prin bancă în contul indicat pe factură.